Informācija klientiem

Skaitītāju rādījumi
Ikmēneša ūdens patēriņa skaitītāju rādījumu iesniegšanas periods:
no 27. līdz 30. datumam
Skaitītāju rādījumus var iesniegt:
- klientu portālā: https://klienti.namurisinajumi.lv;
- nosūtot SMS uz numuru +371 200 47 176 (skatīt instrukciju);
- zvanot pa tālruni: +371 200 47 176.

Rēķinu piegāde un apmaksa
- Rēķinus klientiem par komunālajiem pakalpojumiem sagatavojam un nogādājam elektroniski e-pastā līdz 20.datumam.
- Rēķina piegāde drukātā veidā pastkastītē – maksas pakalpojums (1.00eur/mēn.).
- Maksājumus var veikt jebkurā bankā, kā arī caur internetbanku uz rēķinā norādītajiem kontiem.
- Veicot maksājumus caur internetbanku, obligāti jānorāda personas rēķina Nr. un / vai adrese.
- Rēķinu apmaksu var veikt arī Maxima, Narvesen, Mego un Top veikalos. Veikalu komisijas maksu var apskatīt šeit.

Klientu portāls
Pieslēdzies klientu portālam šeit, lai skatītu un apmaksātu rēķinus, nodotu skaitītāju rādītājus u.c.!